نکنین دیگه
وبگاه بهارنارنج

♥بهارنارنج♥

♥تحمل نداره نباشی♥...♥دلی که تو تنها خدا شی♥

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً



نکنین دیگه

بازدید : 1880

نوکرتونم !

داداشم! خواهرم!

به امام حسین من دوست ندارم تو مسابقه شما شرکت کنم!

به جون مامانم adsl دارم!

صبح به صبح، ساعت ٧ منو با اس ام اس فروش ویژه بیدار نکن.

شارژ جایزه بخوره تو سر عمت 100000تومان شارژ کنم 100تومن بدی!

موبایل بانک نمیخوام!

اینقدر واسه هر چی تبریک نگو!

نکن برادر من !

‌نکن پدر من !

من تا حالا از شما پیشواز گرفتم؟

بابام گرفته؟

ننم گرفته؟؟؟؟کی گرفته؟؟

چی میخوای از جوووون ِ من اخه ؟

دس از سرم وردااااااااااااااااااااااااار!

 

والا پدرمونو دراوردن!

 

همینم مونده ایرانسل اس بده بم بگه!چیه چیزی شده چرا ساکتی دوس داری من نباشم تا کنارت باشه کی!؟؟؟

همتون تنهایید...!!!همراه اول دروغ میگه مث سگ...!!!

 

.......................ایرانسل...!!!

 



نظرات شما عزیزان:

خودم
ساعت15:29---20 شهريور 1392
سلام ممنون که بهم سر زدی بازم بیا خیلییی خوش حال شدم

اینم جایزت
پاسخ:سلام خودت جان دستت دردنکنه بابت جایزه چشم بازم میام


هانیه
ساعت4:20---16 شهريور 1392
اینم خنده



روزمون مبارک


پاسخ:جیگرتو اجی روزمون مبارک


anahita
ساعت19:12---14 شهريور 1392


پســـــــــــري که :





ﻭﻗﺘﯽ ﺑﻬﺶ ﺗﮏ ﻣﯿﺰﻧﯽ ﺳﺮﯾﻊ ﺯﻧﮓ ﻣﯿﺰﻧﻪ ..



ﻫﺮﻭﻗﺖ ﻧﺎﺭﺍﺣﺘﯽ ﻗﻠﻘﻠﮑﺖ ﻣﯿﺪﻩ ...



ﺗﻮ ﺩﺍﺷﺒﻮﺭﺩﺵ ﻫﻤﯿﺸﻪ ﭘﺎﺳﺘﯿﻞ ﺩﺍﺭﻩ ...

.

.

.

.

.

.

.

.



.

.

.



دیوس ﺑﺲ ﮐﻪ ﺩﺧﺘﺮ ﺑﺎﺯﯼ ﮐﺮﺩﻩ ﺑﻠﺪ ﺷﺪﻩ


پاسخ:ای گفتی!!!!!!خخخخ


z.k
ساعت21:43---12 شهريور 1392
يني اينا عذاب الهي هر كي دروغ بگه براش پيام تبليغاتي مياد
پاسخ:نچ نچ نچ چه نفرینی کردی یارو رو!!!


sona
ساعت11:35---12 شهريور 1392
چند وقت پیش ایرانسل بهم اس داده بود:سلام

خوفی؟خوفم

یعنییییییی واقعا اینطوری شدمااااااااصلا دیگه یادم نبود تبلیغ چی بود
پاسخ:دقیقا باورت نمیشه این واسه منم اتفاق افتاد!!! نچ نچ نچ چند روز دیگه هم میاد مزتچم میشه هی میگه دوست دختر میخام اونوقت رو چه کنیم!!!


lady
ساعت1:23---12 شهريور 1392
حالا اجی تو صب ساعت7 رومیگی

عاغا من یه بار خوابیده بودم ساعت4 اینا بود یه هو دیدم ای اومد بهم باز کردم دیدم تبلیغاتیه خوابیدن یه ربع دیگه بازم همون تبلیغات خدایی تا صب 10,12بار اون اس اومد منو از خواب بیدارکرد پیام مال یه مغازه بود صب ز زدم هرچی از دهنم در میومد گفتم به صاب مغازه

همچین ابجی بی اعصابی دارین شما





درود...
پاسخ:یعنی دمت گرم اگه واقعا اشک یارو رو دراورده باشی


هاد______________ی
ساعت21:12---11 شهريور 1392
اجی خدارو شکر حل شده ممنون که موندی بیش مون....
پاسخ:ممنونم واقعا.


zhila
ساعت3:46---11 شهريور 1392
جمله اخری روخوب اومدی


پاسخ:اوهــــــــــــــــــــــ ــــــــــوم


هانیه
ساعت2:01---11 شهريور 1392

پاسخ:چته تو دیوونه همش اخمی


هاد______________ی
ساعت22:22---10 شهريور 1392
یاد تو حس قشنگی است که در دل دارم



چه تو باشی چه نباشی از سر دلتنگی



نگهش می دارم

ابجی ممنون که نرفتی..
پاسخ:فدات داداش...مرسی که پیگیرمین


مرد همیشه آبی
ساعت19:32---10 شهريور 1392
سلام خوشحالم که برگشتی
پاسخ:اره از نیش بازت معلومه ههههههههه


ღ♥ღ یگانه ღ♥ღ
ساعت19:06---10 شهريور 1392
چقدر زیباست کسی را دوست بداریم . . .نه از روی نیاز . . .نه از روی اجبار . . .و نه از روی تنهایی . .



فقط برای اینکه ارزش دوست داشتن را دارد . . .
پاسخ:دقیقا :-#


مسعود
ساعت17:58---10 شهريور 1392
سلام ابجی گلم

از حضورت در وبم سپاس گزارم

بازم بهم سر بزن

فعلابای
پاسخ:بای دادا


مرده همیشه ابی
ساعت13:33---10 شهريور 1392
دوستت دارم اجی
پاسخ:فدات داداش گلم ممنون واقعا لطف داری بهم


مصطفی
ساعت13:28---10 شهريور 1392
ولی من کاملا ریلکس به محض دیدن حذف میفرمایم
پاسخ:دقیقا منم همینطور ..... مردم خود درگیری دارن


داداشی
ساعت11:11---10 شهريور 1392
من راهی پیشنهاد میکنم....



یه تشت آب یخ درست کن بشین توش



اعصابت خنک شه



اما قبول دارم
پاسخ:عزیزم کاراتو به من پیشنهاد نکن داداشو ..... دیووووووووووونه


هاد______________ی
ساعت10:52---10 شهريور 1392
اجی اگه بسر دوست داشته وبهت گفته که اگه بهم نه بگی خودم ر و میکشم داره دروغ میگه...جون این حرف رو به جند نفر دیگه هم تکرار کرده مطمئن باش....

اجی منتظرتم...

شاید بگی فرق میکنه....ولی همشون مثل هم هستن...دختر ها هم ااز این قاعده ..وقوانین دور نیستن....همشون مثل هم هستن....

بس خودت بشین ووفکر کن...اگه قبول نداشتی برو به سلامت.: -((
پاسخ:چی بگم والا........نه قضیه اصلا اینطور نیس که فک میکنی خدا کمک کنه...ممنونم که بفکرمین


arezo
ساعت9:07---10 شهريور 1392
اره اجی جون5تا درخواست دادم فیلترش کنند سرانجام فیلترشد........هورا........
پاسخ:ههههههه...دیونه ای بخدا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



════════ ೋღ♥ღೋ ════════








یا حسین-بهارنارنج